HTML

yaku news

Egy hír egy írás.Szabad asszociációs írások az index és az Origo híreiből.

Friss topikok

  • grayer: jaj de jo sotet mocskos galandferegszagu. nikkév jut eszembe nekem is, es nem csak a bibliazas miatt (2010.06.29. 22:46) A négy lovas
  • NickelADeón: Te vagy a legjobb! (2010.05.11. 19:21) viaszos álmok
  • mooncat: fain, nekem tetszik! (2010.03.29. 16:55) júdás testvérei
  • NickelADeón: Azért érzem rövidnek mert szeretek ezekben az írásokban tartózkodni hosszasan. (2009.12.09. 11:55) Zombie Land
  • mooncat: super! szegény kisjézus hamar kivérzett... (2009.11.10. 16:09) A mező lánya

Linkblog

Woodoo Taxi

mindyakuza 2009.10.14. 23:59

index.hu/bulvar/2009/09/02/kenyai_taxisgyilkossagok_13_halott/

 

 

 

Woodoo Taxi


 


 

Joe Kadenge vagyok ezt a levelet azért írom mert azt hiszem Dunga hamarosan rám tőri az ajtót és végez velem. Szeretném ha egy bíróság ítélkezne felettem tudja meg mindenki, hogy igen hibáztam ,hibás vagyok hiszen olyan erőket szabadítottam fel amit nem lett volna szabad és olyan energiákkal dolgoztam amit nem tudok uralni.

 

Az egész fél évvel ezelőtt kezdődött egészen jól prosperáló taxitársaságom volt amíg nem jött be ez az új taxitársaság Nairobi Luxury Taxi, csak nevettem mikor meghallottam a nevét Luxury mi??Azt hittem az én társaságom van olyan erős ,hogy elbír egy jöttment kis céggel.

Aztán napról napra, hétről hétre tűntek el az alkalmazottak, először Pepe jött, hogy felmond a cigaretta füstöt a szemembe fújta és én tudtam róla, hogy dugja a feleségemet szinte örültem, hogy elmegy menj csak gondoltam magamban úgy is elbuksz, de akkor még nem sejtettem, hogy én fogok lecsúszni a lejtőn.

Egy újabb délután Joe Masinga jött be az irodámba és ő is jelezte itt hagy, nagyon sajnáltam a dolgot gyerek kora óta ismerem, ismertem az anyját a nagyapjával együtt át kártyáztam sok-sok délután, szóval Masinga a szívemhez nőtt, kedves volt, igaz hogy olyan betegségben szenvedett amit nehezen szoktam meg én is és az utasok is, úgynevezett „Katjai” voltak, amikor valami okból ideges volt rángatózott és dadogva káromkodott

Nem örültem de arra gondoltam van még elég taxisom, de rosszul gondoltam sorra mondtak fel Dwunge, Kairay,Malati. és még sorolhatnám ja igen Dunga Origi is aki most készül rám törni az ajtót amit persze nem tudok elhinni, de a hangja alapján Ő lesz az.

Na őt nagyon utáltam és ő is engem, nagyon sokszor összeverekedtünk, olykor kést rántott elő és azzal fenyegetett hogy megöl, de én mindig megbocsátottam neki.

Megpróbáltam a kilépők helyett új embereket felvenni, ez nagyon nehezen ment vagyis helyesbítek sehogy sem ment,nehéz idők járnak a jogosítvánnyal rendelkező embereket elvitték a törzsi háborúk, és rengetegen jelentkeztek úgy hogy sem jogosítványuk sem tapasztalatuk nem volt.

Nem tudtam velük mit kezdeni az elveszett állományom nagyon jól vezető rutinos taxisokból állt, ezek meg azt sem tudták hogyan kell sebességet váltani, néha elkezdtem tanítani egyiket másikat de összetörtük a kocsit ha meg nem akkor folyton lefulladt. A cégem kezdett összezsugorodni és sorra veszítettem el a drosztokat, már csak tíz emberem volt, meg harminc vezetni képtelen munkanélkülim akiket nem mertem a volán mellé ültetni.

Minden reménysugár elveszettnek látszott, míg nem az egyik délután Zabua a titkárnőm megkérdezte, hogy hallottam e már a Muti rituálékról és ha igen hiszek-e benne? Mert ha hiszek benne ő tudna segíteni mivel ő is a Muti egyház tagja és ismer egy úgymond vajákos asszonyt akinek gyakorlata van a Muti rituálékban és kész segíteni rajtunk némi egyháznak szánt anyagi juttatás fejében. Nem nagyon hittem a dologban, hókuszpókusz baromságnak gondoltam, ebből aztán nem fogom a hiteleimet kifizetni de mert el voltam keseredve beleegyeztem, hogy valamelyik délután eljöjjenek hozzánk és beszéljünk a dologról.

Vacsora főzéshez készültem éppen mikor csengettek, kinyitottam az ajtót és ott állt egy halálszínű fehér albínó asszony vörös szemekkel remegve fogtam vele kezet ami hideg és nyirkos volt akár a sírgödör, a titkárnőm nem jött vele hellyel kínáltam ő pedig rekedt hangon elmesélte a Muti rituálék lényegét, ami arról szólt hogyha egy ember agyát és testrészeit elvesszük akkor boszorkányság segítségével ezekkel a testrészekkel meg tudunk erősíteni egy másik élő embert például az áldozat elméje okosabbá teszi az elő embert szinte rárakodik az élő agy kapacitásra mintha stimulálná, ha gyengébb a karja a levágott karokkal  erősebbé válhat és így tovább. Én persze hallottam már ezekről a dolgokról de mindig a realitás talaján álltam nem akartam elhinni ,hogy ilyen létezhet. Aztán kérdezgetni kezdte, hogy öltem -e már embert? a háborúban vagy akárhol? Erre dühösen felpattantam és mondtam neki, elég volt menjen el, ő még az ajtóból visszafordult és csak annyit mondott gondoljam át nagyon sok kiváló képességű taxis volt nálam akik elhagytak az ő testrészeikkel remekül fel lehetne futtatni a céget, hiszen egy analfabéta is úgy tud majd vezetni mint bármelyik taxis ha lezajlik a rituálé na ekkor már rácsuktam az ajtót.


 

Másnap újabb rossz hírek jöttek  egy behajtó személyében aki  méregette a taxikat az udvaron, én vörös fejjel zavartam el, hozzon bírósági végzést az eljárásról akkor nézelődhet néhány nap múlva visszajött már végzéssel, a cég vergődött aztán eljött az az éjszaka mikor arra gondoltam hogy tényleg cselekedni kell bármi is történik majd megteszem. Taxit hívtam egy étterem elé álnéven

És mit ad isten pont Joe Masinga ült a kocsiban meglepődött, én is, viccelődött azzal, hogy Luxury Taxival járok, én meg idegesen a táskámban kotorászva kerestem a tőrömet, ő vicceket mesélt meg hosszasan ecsetelte, hogy ne haragudjak, tényleg nagyon hálás nekem, úgy érzi én neveltem belőle jó taxist.

Igen jó taxis voltál!-jelentettem ki majd előhúztam a tőrt és a mellébe döftem a vér kilövellt egyenesen a szélvédőre, ő rángatózni kezdett káromkodott véresen habzó szájjal, félre rántottam a kormányt egyenesen egy fának. Elvesztettem az eszméletemet aztán mikor magamhoz tértem láttam, hogy Joe nem mozdul akkor megkerestem a táskámba a szemetes zsákot és akkurátusan mérnöki pontossággal feldaraboltam levágtam a kezeit, lábát a fejét hányingerrel küszködve dobtam be a zsákba. Még aznap éjjel elvittem a vajákos asszonyhoz aki kérte hogy vigyek egy önéletrajzot is valamelyik szimpatikus dolgozó jelöltről akit szeretnék hogy nálam legyen alkalmazásban a lelkemre kötötte, hogy reggel hívjam fel a jelöltet és mondjam meg neki, hogy megkapta az állást, adjak neki egy autót és meg fogok lepődni azon hogy mennyire jól dolgozik majd.

 

Másnap reggel fel is hívtam egy fiatal srácot aki nagyon szimpatikus volt szertelenségével vagányságával az állás interjún kicsit Joe-ra hasonlított. A srác bejött átvette az egyik kocsi kulcsát és a diszpécsereim nem győzték felvenni a sok rendelést, meg innen-onnan telefonáltak az utasok hogy milyen kedves és barátságos ez az új taxis meg hogy mindenhova odaér időben. Ha lehet a közeljövőben is öt kérik

Boldog voltam és elhatároztam újra vadászni indulok minden este, otthon megéleztem a késeimet előkészítettem a táskát és ismét gyilkoltam számtalanszor. És a vajákos asszonynak hála rengetek régóta veszteglő kocsit ki tudtam adni. Néha láttam a híradót de nem volt szégyenérzetem a cég lebegett a szemem előtt Minden este mint a vadállat aki lecsapni készül álltam ki valami elhagyatott helyre és vártam a báránykákat.

Egy szép hamvas este Pepe állt meg mellettem csak közönyösen bámult cigizett és valami szemtelenséget a pofámba mondott, őt nagy örömmel öltem meg belegondoltam, hogy ez nekem mekkora elégtétel a feleségem miatt,töcsköltél vele turkáltál a barlangjában apró kis darabokra vágtam szét miközben arra gondoltam na ezt rakd össze asszony! ez a legó, nem a bionicle ez bió legó! erre elmosolyodtam. A vajákos asszony nem túlságosan örült a szabályosan pépé darált Pepének de azt mondta egy kis plusz pénzért megoldja boldogan nyúltam a zsebembe.

Új nap új ember és a cég elkezdett teret nyerni Nairobiban visszaszereztem a Sailor Hotel parkolóját is de nem hagyhattam abba míg az egész város enyém nem lett. És sorra jöttek mind a régi alkalmazottak köztük Dunga Origi is aki talán a legboldogabban öltem meg az örök vetélytárs aki mert szembeköpni mert velem a főnökével verekedni most pedig a nagy legény itt van a zsákba alig fél négyzetméteren.

Már jól működött a cég és én új verdákat vettem a Luxury Taxi becsődölt ,én ültem a Niagara Road előkelő irodaházának egyik kiemelt irodahelyiségében és nagyon hálás voltam a titkárnőmnek a vajákos asszonyért olyannyira, hogy meg is hágtam és házassági ajánlatokkal hitegettem, ő boldog volt én elégedett.

 

És most remegve bújok el az egyik íróasztal mögé mert pár napja minden összeomlott mint a kártyavár egy szépen fel épített álom darabokra tört, az alkalmazottak furcsán kezdtek viselkedni. Az a kölyök aki Joe elméjét kapta sokat dadogott és idegesen káromkodott rengetek panaszos hívás érkezett ekkor még nem értettem az egészet.

Aztán tegnap éjszaka mikor az előszobába léptem hallottam a feleségem kéjes nyögéseit és amikor benyitottam a hálóban a Pepe testrészeit kapó alkalmazottam mélyen nyomult be feleségem vaginájába az egész olyan  volt mint egy időkerék minden forgott vissza és úgy tűnt, hogy a szereplők változtak csupán, az egész amolyan De ja Vu érzés volt. Kihajítottam a házból azt a patkányt aki dulakodás közben a karomba nyomta a cigaretta csikkjét.

 Most pedig az ütőerem lüktet az iroda ajtaja pedig egyre gyengébben tart néha már előbukkan a balta éle a gyengülő farostban, ha be sikerül jönnie Dungának! tudom, hogy nem ő! De aki a feleségemet dugta az sem Pepe volt és Joe sem Joe. Ezzel tisztában vagyok és nem hiszem el hogy megtörténhet. Kintről ordítás hallatszik Dunga hangján-LEDARÁLLAK! ezt kiabálja LEDARÁLLAK. Szentséges ég sikerült neki az ajtó zárja beszakadt SEGITSÉ........

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindyakuza.blog.hu/api/trackback/id/tr691451011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NickelADeón 2009.10.15. 09:01:14

ez a legó, nem a bionicle ez bió legó!
:D
süti beállítások módosítása