HTML

yaku news

Egy hír egy írás.Szabad asszociációs írások az index és az Origo híreiből.

Friss topikok

  • grayer: jaj de jo sotet mocskos galandferegszagu. nikkév jut eszembe nekem is, es nem csak a bibliazas miatt (2010.06.29. 22:46) A négy lovas
  • NickelADeón: Te vagy a legjobb! (2010.05.11. 19:21) viaszos álmok
  • mooncat: fain, nekem tetszik! (2010.03.29. 16:55) júdás testvérei
  • NickelADeón: Azért érzem rövidnek mert szeretek ezekben az írásokban tartózkodni hosszasan. (2009.12.09. 11:55) Zombie Land
  • mooncat: super! szegény kisjézus hamar kivérzett... (2009.11.10. 16:09) A mező lánya

Linkblog

A mező lánya

mindyakuza 2009.11.08. 18:04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 velvet.hu/sztori/2009/10/29/prerifarkasok_teptek_szet_a_kirandulo_folkenekesnot/

 A mező lánya

 

Részletek Taylor Mitchell naplójából.


 

1998.07.02


 

Kedves naplóm! A mai nap fantasztikus meglepetésekkel kedveskedett nekem, apu elvitt abba a teke klubba ahova a munkatársaival szokott járni és tekéztünk. Nekem még nem nagyon ment de apu megígérte elvisz máskor is már várom mert nagyon finom ott a forró csoki. Csodálatos volt ahogy a golyók gurultak azon a gyönyörűen fényes felületen és a hangok apu barátainak nevetése meg volt egy bácsi a mellettünk lévő pályán aki olyan vicceket mondott amin mindenki nevettet csak én nem mert nem értetettem.

Hazafelé beugrottunk egy fagyira Stewart bácsi éttermébe a fagyi nagyon finom volt. Éppen indultunk volna haza mikor a kajálda előtt egy öregember gitározására lettem figyelmes ráncos vén halál gyűrött pecsétes öltönyben játszott valami olyan gyönyörű dalt ,hogy apu nem tudott elrángatni onnan egy kicsit hallgatnia kellett velem becsuktam a szemem és az egész zene olyan érzéssel töltött el mint az a pillanat amikor le esik az első hó és amikor belelépsz roppan egyet és minden egyes lépéssel ugyanaz a fura hang az egész olyan mintha a holdon járnál. A kocsiban kértem aput ,hogy vegyen nekem egy gitárt -szeretnék megtanulni gitározni jelentettem ki! Na jó leszek!

Apu kicsit tiltakozott de megígérte ha ügyes leszek a suliban karácsonyra vesz nekem egyet.


 

Csuda jó napom volt köszönöm istenem! Vajon miért van az ,hogy a hold soha nem sütött be a szobámba? Mostanában pedig minden éjjel fény árassza el a szobát pedig a holdat sosem látom? Mindegy jó éjszakát.


 

1998. 12. 25


 

Kedves Naplóm!

Már nagyon vártam a karácsony estét! Apuval feldíszítettük a fát és anyu finom vacsorát csinált édes puncs illat volt az egész házban nagyapi egészen berúgott, apuék nevetve kártyáztak és ami a legfontosabb megkaptam a gitárt szép! Apu szerint mahagóni testű ragyogó csodát, egész este pengettem anyuék rám is szóltak ilyen szövegeket költöttem a krampácsolásomhoz íme.

A barna mackó, a barlangban alszik, egy nyuszi halkan szalad a fűben, a csigák csak csúsznak és az őzek szaladnak”… stb. hülyeségek. Apu azt mondta hogy hagyjam abba ha van kedvem beírat egy tanárhoz és járhatok tanulni gitározni.


 Hát ennyi.

 

2000. 01. 15

 

Ma lesz az első fellépésem! A falunapon nagyon izgulok, az otthonom Idaho-t fogom játszani meg vannak ilyen kanadai népdalok azok is jól mennek is játszok egy párat remélem jól sikerül majd


 2000. 01. 16


 Hatalmas sikerem volt, mindenki tapsolt boldog voltam még egy saját dalt is elénekeltem ami a napfelkeltéről szólt

Lefekvés előtt egy árnyékot láttam a szobám falán mintha egy angyal lett volna szárnyakkal

 És reggelre homokból ismeretlen szöveget szórt valaki a szőnyegre. Nem értettem de titokban felporszívóztam.

 

2004.07.09


 Ma jelenik meg a The Indian Eggs című első lemezem nagyon várom milyen fogadtatása lesz. Októberben Európában is megjelenik remélem tetszeni fog valakinek. Apuéknak meg az unokatestvéremnek tettszik.

Ui: álmomban újra megjelent az angyal szerű alak és azt mondta, hogy én leszek a világ megváltója erre felébredtem nagyon hideg volt a szobámban, mert valamiért kinyílt az ablak és egy fehér galamb repült be rajta csapdosott egy párat aztán kirepült az ablakon. Azt hiszem csak álmodtam az egészet.


 2004. 07. 11


 A menedzserem szerint egészen jó eladásokat produkál a lemez , meghívást kaptunk egy  12 állomásos amerikai turnéra! Anyuéknak nem merem elmondani a galambot meg a lidércálmaimat. De azért nagyon izgulok igazi turné lesz juhéé!!


 2005.01.09


 Ma kezdjük a turnét először San Remo-ba megyünk! Nagyon stresszelek már 800 jegyet el adtak, meg be kell mennem a San Remo-i rádióba is. Juj de jó dolog ez!


 2005. 01. 12

 

 Frenetikus volt a koncert, minden jól ment, 1200 néző volt úgy néz ki szerették, bár történtek szokatlan dolgok is

Például: az egyik számom a déli lagúnák alatt  érthetetlen nyelven kezdtem hadoválni a dalszöveg helyett ez annyira kizökkentett, hogy egy pillanatra el is akadtam.

De szerencsére semmi komolyabb dolog nem történt és vissza is tapsoltak.

 

2005. 02. 21

 

New York isteni város, 3000 jegyet eladtak, és minden jól is ment volna ha koncert közben nem történik újabb katasztrófa. Valamiért elkezdett vérezni a tenyerem és a színpadon szanaszét csöpögött, nem győztem a ruhámba törölni

Koncert után a menedzseremmel hosszasan néztük a tenyerem de semmi sebet nem találtunk Megállapodtunk hogy feltétlen elmegyek orvoshoz. Ettől függetlenül ez a koncert sikerült a legjobban, de a vér miatt nagyon felizgattam magam, és rettenetesen elfáradtam, hazafelé végig aludtam az utat.

 

2007. 09. 13

 

Elkészült az Új Lemezem a Címe: Missing Call szinte repülők az örömtől.

Viszont nem mehetünk újabb turnéra mart szellemileg nem vagyok friss és  újabb lázálmaim vannak ,tegnap este a szobám sötétjébe az egyik szekrény mögül dulakodás hallatszott mintha az ördög és az angyal verekedtek volna ilyen szavakat hallottam hogy halál, Jézus születése, fogantatás,nagyon féltem.

Most már tényleg el kell mennem orvoshoz.

 

2007. 09. 24

 

Végre eljutottam az orvoshoz azt mondta pihennem kell idegi fáradtság lehet a dolog mögött. Hát nem tudom de az biztos hogy megörülök ha ez így megy tovább.

 

2007. 12. 27

 

Ma megismerkedtem egy helyes fiúval akit bob -nak hívnak randiztunk  moziba mentünk, a film közepén rám ijesztett megszorította a karomat vicsorgott és vér folyt a szeméből. Kitéptem a karomat a szorításából ,ekkor felnevettet és azt mondta elaludtam és gondolta felráz hát nem tudom.

  

2009. 03. 28

 

Ma elkezdtük az új turnét ezúttal csak itthon folyton hányingerem van meg nem jött meg a menszeszem ,nem értem pedig görcsöl a hasam. Falom a savanyú uborkát mint egy örült, vennem kell terhességi tesztet  az nem lehet hogy terhes vagyok hiszen le sem feküdtem le bobbal.


 

2009. 03. 29

 

Na ez nem hiányzott! Vettem tesztet és rózsaszín lett, terhes vagyok! Ami a turné előtt lehetetlen! El kell vetetnem! És anyuék sem tudhatják meg semmiképp. Felhívtam bob-ot ,megharagudott azt mondta büdös kurva vagyok. Pedig nem feküdtem le senkivel hiába győzködtem azt mondta mivel nem volt köztünk semmi ő leszarja a dolgot oldjam meg. Sírtam egész délután, holnap erőt veszek magamon és elmegyek az orvoshoz.

 

2009. 04. 01.

 

Na végre eljutottam az orvoshoz, megvizsgált és azt mondta nem látja a magzatot biztosan téves volt a teszt, megnyugodtam de azért mondtam neki, hogy nézzük meg újra. Ő újra csak ugyanazt mondta asszonyom nem látom a magzatot! Erre felháborodva reflektáltam Nem vagyok asszony! Ő elnézést kért én elpirulva szintén.

 

2009. 06. 21

 

Elindult turné rosszulléteim nem csökkennek, a hasam nő, a menedzser szólt hogy fejezzem be a hamburger evést: Én utálom a hamburgert te majom.

 

2009. 06. 23

 

Toronto 5000 néző az új maximból is játszottam egy pár számot meg a régi slágerekből is egészen jól éreztem magam, volt sajtótájékoztató, meg dedikálás ezt már nem annyira élveztem. Az egyik lemezre gírbe-gurba betűkkel szinte belevéstem valami latin szöveget a rajongó  ijedten elrohant ott maradtam a szétmarcangolt CD vel és abbahagytam a dedikálást.

 

2009. 08. 22

 

Holnap szünetel a turné én azt tervezem, hogy elbújok a világ elől kiszökök a szállodából és elmegyek egyedül kirándulni. Remélem végre kicsit nyugtom lesz.


 

 

 

2009. 08. 29


 

A The Toronto Sun cikke szerint a híres Folk énekesnőt kirándulás közben szétmarcangolta 2 prérifarkas, a halottkém  véleménye szerint a lány terhes volt. És meglepő latin szavakat találtak a színhely közelében. Az egyház képviselője Michael Smiths szerint a szövegek az új megváltó születéséről és Mária szeplőtelen fogantatásáról szólnak minden idézett szöveghű mintha valaki kimásolta volna egy bibliából. Az egyház  állásfoglalása szerint valaki vagy valakik már a baleset elött szórakozásból irkálhattak a helyszínen. 

Dr. Sam Alliende egyházkutató nem hiszi, hogy valamilyen gyerek csínyről van szó és kérte a hatóságoktól a magzat DNS vizsgálatát. Amit később szeretne összehasonlítani a turini leplen található mintákkal.

Dr. Sam Alliende meg van győződve arról hogy a prérikutyák támadása az ördög műve. Az egyház kérte az egyházkutató elmeorvosi vizsgálatát amibe a kutató nem egyezett bele. Lapzártáig újabb hír az ügyben nem érkezett.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://mindyakuza.blog.hu/api/trackback/id/tr741509545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mooncat · http://rajzoltam.blog.hu 2009.11.10. 16:09:19

super!
szegény kisjézus hamar kivérzett...
süti beállítások módosítása